Jelibon Ben sipariş ver butonuna bin kez falan basınca karşıma bir sipariş numarası çıktı ama olmuştur her halde. Numara çıkınca onaylanmış mı oluyor ya da onaylandığını nereden anlıyoruz? Bilen yazabilir mi?
Leyla220801 İyi oldu eczanelerde bile çok pahalıya satıyorlar biz 10 tane normal olanından 40 tl ye alıyorduk
Fatmanurozgr Dgndrmz Bana Kücük Ekrn da numara gbi Bisy cıkmstı ama reklam sandm acaba onaylanma nasl gelyo ki belkide reklam tam eminde olamadım
Fatmanurozgr Dgndrmz Ayy olmus ya kız bende reklam dye kaptp kapatp yeniden yaptm 🤣 🤣 🤣 smdi tekrr yaptm da siparişnz onaylandı yazyo 🤣🤣
bilgibulutu flklc o değilde ptt normal kargoyu zor getırıyor. bunları her hafta getırene kadar corona biter 😂😂😂😂
Fatmanurozgr Deletedmom132 valla esim başta boşver dedi ben herkes yapyo dedm tamam başvur dedi bsy olursa sen yap dedn dyp şucu ona atrm 😁😁😁
Kereminannesiii flklc oğluma oyuncak almıştım 2 hafta olacak dağıtıma çıkardık siz evde yoktunuz oldu. Şubelerde kapalı şimdi. Her şeyi satıyorlar hadi oyuncak çok acil değil ama aciliyeti olan şeylerde insanlar zora girecek bu dönemde :)
Nubu364677 Kereminannesiii PTT kargo malesef öyle bez siparişi verdim 2 gündür şubede kızım bez taktırmıyor belki dedim kilot bez kullanıyordu onu mu yadırgadı bezler gelene kadar her yer çiş kaka olacak inşallah bize de evde yoktunuz denmez bilsem ptt kargo hepsi buradadan güvenip sipariş vermem ertesi gün elimde oluyordu bezler hep ☺️
Nubu364677 Sarisin ben verebildim üst üste basın bunu yapacaklarına her kesin kapısını çalıp verseler daha mantıklı diye düşünüyorum sonuçta kargo getirecekmiş yanlış bilmiyorsam
2019kubra Nubu364677 bende defalarca sipariş verdim ve tam üç günde geldi heralde aizin şansınıza aksilik olmuş :(
Kereminannesiii Nubu364677 bende evime yakın bir şey olsa bile alırım sokağın ucu dedim ondan tercih ettim pişman oldum 😊