Deletedmom196 Misskokulum aynen daha küçükkende yarım litrelik kavanozlarda probiyotik maya ile mayalardım bi Kaç gün içinde bitmezse kendimiz yiyorduk oğluma taze mayalıyordum.
Saksak Misskokulum Maya olarak ne kullanıyorsunuz kendimize yaptığımız gibi yoğurtla mi mayalama işlemini yapıyoruz yoksa bebeklere ayrı mı oluyo haftaya tadımlara başlıcaz da Allahın izniyle
Misskokulum Saksak evet evde kendimize nasıl mayalıyorsak o şekilde market yoğurdunu kullandım maya olarak gayet güzel tuttu ☺️
MuhammedAmine Misskokulum ben 3 kilo yapıyorum ailecek 5 günde yiyoruz . Ona özel küçük kavanozlarda yapmıyorum
Nebicimanne Misskokulum 9 aylik olana kadar ona kucuk kavanozlara mayaladim sonra bize yaptigim tencere yogurdundan vermeye basladim yaklasik 1 hafta yiyor
MuhammedAmine Misskokulum 15 aylık ama küçükkende yoğurt yiyordu 🤪 Ben hiç ayrı yapmadım zaten zar zor tutturdum yoğurt yapmayı birde öyle bir heyecana giremem 💁🏻♀️
2lokummannesiii Misskokulum bizde meme emmiyor artık ya bende yiyorum napayım çok uğraştım emsin diye yemedim ama olmadı
Misskokulum Saksak çok sıcak veya soguk olmasın sütün eksi olmazsa sever baktın hiç sevmedi icine muz ez elma rendele o şekilde tatlandır öyle ver benim oğlum çok sevdi darısı size😇
Saksak Misskokulum İnşallah benim oğlum da sever canım insan hevesleniyo ya biz yemek yerken öyle bi bakıyo ki bize sanki lokmalarim boğazıma diziliyo aslında şuan 5 ay 9 günlük haftaya başlayayım dedim tadımlara kendimce 😊
Kizimkuzum Küçük kavanozlara mayaliyorum haftalık. Ağzını açtığımı en fazla iki gün veriyorum çünkü illaki ekşime oluyor ve yemiyor öyle.o zaman yeni kavanoza geciyorum