Bitanecikoglum finish 0 serisi de güzel mesela hiç koku falan yok ama ışıl ışıl yapmıyo, 3 senedir fair kullanıyordum ama hamileyken Bi soğuma geldi kokudan dolayı sanırım sonra bu Quantuma geçtim bunda koku olmuyo bari. Yapıcak Bi şey yok dediğin gibi her şey kimyasal 🙄