Merhaba anneler size bişey danısmak istiyorum benim profile 4 programlı bulasık makinem son zamanlarda deterjanı heo bardaklarım üzerinde tabaklarımda bırakıo estra hijceni acsamda aynı ve ben gelişi güzelde dizen biri degilim özenle diziorum ama her seferinden bıktım valla elimde yıkasam daha temiz oluyoo filtresini düzenli yıkıorum makinemidee yıkıorum öyle kirli kirlide koymuorumm suyunn altında degil ama bi legene su koyup lavobanın icinde akıtıorum bu arada finish kullanıorum deterjan olarakda kusura bkmayın biraz uzun oldu bilgisi olan bilgi verebilirimi bana