Arhim bence önce doktora götürün çünkü doktorumuz doz ayarlaması yaptı bize kademeli olarak arttırıp azaltmamız gerektiğini söyledi doktorunuz yönlendirse daha iyi olur 😊 kanamada hemen hemen her kaka yaparken olurdu çok katı olduğu için. Ama geçti sonra kakası normale döndükçe kanamada kesildi