Arhim Cnm öncelikle doktora götürmek lazım benim kızımda kabizdi 11 aylık, kanama yoktu ama sert kaka yapıyordu. Hemen doktora götürdüm. Bağırsak hareketlerini dinledi ve şurup verdi. Şurup işe yaradı ama birakinca önceki gibi olmasada katı yapmaya başladı kakasıni, bu aralar az yapiyor yine, bak şuan ben kendimce böyle bir çözüm buldum. Tekrardan ilaç başlamamak için geceden kayısıyı (gün kurusu) suda bekletip sabah suyuyla verdim, kaynatip vermenden daha etkili, mercimek çorbası içirdm. Hurma, armut verdm. Pırasa yemeği yaptım yedirdim. aralarda zeytinyağı icirdim.Birgün bunları hep ver bakalım düzeleceğine inanıyorum. Bzde ise yaradı şimdilik inşallah böyle devam eder. Birde prebiyotik başladık