Sahreyldrm Misskokulum aklımda Xiaomi oppo ve iPhone var gereksiz para vermek istemiyorum gerçekten pahalı çünkü aralarında özellik bakımından bı karşılaştırma yapacağım insanın kafası karışıyor bu konuda
Merve201119 Deletedmom99 dört kamera var arkasında bu daha canlı renkler daha doğal en ufak ayrıntısına kadar net belli oluyor resimde
Mk123 Betulcobanmrblar tlfn hafizasi ve sarj dayanıklılığı nasil, bende almayi düşünüyorum kararsızım, benim icin hafizasi yuksek, cekimi guzel ve sarji dayanikli olsn, a 50 ile bunun arasinda kaldm
Betulcoban Mk123 cekimi gayet guzl canim 48 mp kamerasida var hafizasi 128 gb bana gayet yetiyo yani bayada uygulama var sarzida dayanikli bende daha yeni aldim bi ay faln oldu suanlk memnunum son zamnlarda hep duyuyodum ismini bende kararsiz kalmistm en sonunda aldim
ZeynoAliTugra Sahreyldrm ben suanlik bütçeme göre en iyi telefonlardan birtanesini aldim canım suanlik sknti yok memnununm
Solocann12345 Misskokulum ya bişey sorucam benimde iPhone 7 3.800 foto video var hafıza dolmak üzere napsam siz Fotoğraflar için bişey yapıyomusunuz 😟
Misskokulum Solocann12345 2200 tane var benim de iCloud’a belli kısmı yedekliyor biraz boşaltmak lazm
ZeynoAliTugra Duce28 şimdiden hayırlı olsun ben beyaz olanının aldım eşimde Allah’tan kenarları rengli kılıf almista karışmıyor
Depresif_polyanna Huawei p20 pro lite, tam bir sene oldu alalı ve çok memnunum. Kamerası mükemmel. Zaten iPhone la tamamen kardeş gibi. Hiç sorun yaşamadım. Benimle birlikte eşim, ablam, kuzenim ve onun eşi de aldı. Hepimiz memnunuz.
AnneBebek1 Zuleyha__19 benim biraz eski ama 2016dan beri ayni telefonu kullaniyorum hic bir sorun yasamadim kilif bile ayni değiştirmedim tam 5 yıldır ayni telefon. Samsung glaxy j7 😂
Sahreyldrm Deletedmom132 gerçekten mi ya kafam çok karisti valla ilk önce aklımda oppo iPhone vardı bı baktım herkes Xiaomi demiş 😂 bide o girdi aklıma
Deletedmom132 Sahreyldrm ailemden oppo alan var zatenmedya marketten aldilar satici bile es değerde demis