kuzeyinannesi12 [silindi] bende çok tereddütteyim ama gitmek zorundayız önlemimi alıp hemen gidip gelicem inşallah öyleyse 2.dozu bende verebilirim o zaman
[silindi] kuzeyinannesi12 Marka rotarix bizimkinin. Başka bi marka daha var o 3 dozmuş. İki dozu da aynı şekilde yapılıyor zaten. Önemli olan kusmaması ve aşının akmaması. Aşıdan önce 1 saat emzirmeyin sonrasında da en az 15 dk emzirmeyin kusmasın. Bebeğiniz çok dik olmasın ve yavaş yavaş verin. Hatta biri kaşık tuttum akan kaşığa aktı demişti mantıklı gelmişti bana. Bi de tabi soğuk zincir olduğu için hemen yapılması lazım
bengiben kuzeyinannesi12 ishal/kusma yapabilir. Bizde 10 gün süren ishal olmuştu günde 5-6 kez kaka yapmıştı. İlk doz böyleydi bakalım bu hafta ikinciyi olucak.
kuzeyinannesi12 [silindi] bizede yapmaz inşallah ya tavsiyenize uyucam bu arada kaşık tutmak da çok mantıklı geldi bana da
selaysenur SarpDevrim_inannesi merhaba bende 2. dozunu evde kendim yapmayı düşünüyorum bu sürecte zorda kalmadıkca hastaneye gitmek istemiyorum nasıl yaptınız yardımcı olabilirmisiniz 🙏🏻
SarpDevrim_inannesi selaysenur yalancı meme emiyorsa eğer benim ki emiyor du yandan yutturarak yavaş yavaş verdim meme ile kolay oldu
SarpDevrim_inannesi kuzeyinannesi12 ağızdan verilen bi aşı birde bende sağlık personeliyim olmasam da yapılabilecek birşey zaten 😊
Mesa33 15 nisanda rota aşısı yaptıracağız. Daha doğrusu evde uygulamayı düşünüyoruz salgından dolayı. 3.ay yaptırmış olacağız yani. Sormak istediğim bir şey var. Rotanın 1. Ve 2.dozu diye ayrı ayrı mı satılıyor. İsimleri farklı mı 1 ve 2. Dozun.
SinemTvl kuzeyinannesi12 3. Ayını dolduranca mı biz ikinci ayı yeni bitirdik sağlık ocağı almadı ararız dedi de zamanı geçmesin
[silindi] kuzeyinannesi12 yine de iyice düşünüp içinize sineni yapın. Her çocuk aynı reaksiyonu vermez neticede. Ben fikir vermek için yazdım yönlendirme için değil. Herkesi çocuğu kendi sorumluluğu. 😊