0120 3. Ayda baxsero yaptı doktoru. Çok ağrısı olabileceğini ve dolven vermem gerektiğini söyledi eve geçince. Dolvene önce ben baktım ve direkt boğazımı yakınca kızıma o gün bir kaç damla verdim. Mayıs ayının başıydı. Sonra havalar ısındı ve çok terleyip benzinde turuncu lekeler oluşmaya başlayınca vermeye başladım zaten 4. Ay kontrolünde doktoru da havalar ısındı az az verin diye uyardı beni.