0120 Gunaydin arkadaşlar, 2 ay 16 günlük kızım var, sizler bebislerinize ne zaman su vermeye başladınız.
Tuana4747 0120 bugün tam.iki aylık olduk hergun 1 tatlı kaşığı veriyorum doktorum zararı olmayacağını söyledi
Deletedmom322 0120 doğduğundan beri veriyorum, 8. 5 aylık şu an. Bazen ağlıyo karnı tok biliyorum, su veriyorum baya baya içiyo. Çok susamış oluyo. Verin bence 🤷🏻♀️ 6 aydan önce kaç kaşığı ile veriyodum, şimdi suluğuna koyuyorum ne zaman isterse içiyo
ikizerkekannesi Deletedmom388 merhabalar benimkilerde 6 aylık oldu tadımlara başladık doktorunuzda 6 aydan sonra demıstı ama suan kontrole goturemıyorum sorum su bende su vermeye başladım ama kaç cc vermem gerek şuan ek gıda olarak sadece tadım yapıyoruz 3-5 kasık yetermi yoksa 20-30 cc vermem gerekiyormu
Sahreyldrm 0120 ben doğduğundan beri veriyorum gaz damlası sonrası veriyordum hep şimdi bıraktım damlayı yine de veriyorum 4 ay 11 günlük kızım
Deletedmom388 ikizerkekannesi Canım ben cc olarak hiç vermedim.Ufak bir biberonu var su içmesi için aldım onunla veriyorum.İlk başta zaten az içiyor,sonra ihtiyacına göre az ya da çok..Ben sınırlamıyorum içmek istiyorsa veriyorum☺️ Doktorumuz bununla alakalı bir yorum yapmadı az vermem gerekse mutlaka söylerdi.Her ek gıdadan sonra ve gün içinde ara ara veriyorum isterse içiyor istemezse kafasını çeviriyor.
Seda06 0120 4 aylık oldu oğlum 2-3 çay kaşığı vermeye başladım. Anne sütü alıryorsa 3. Ayına kadar bekleyebilirsiniz tabi doktor aksini söylemediyse.
0120 Seda06 Virüsten dolayı kontrole de götüremedim doktorumuzun numarasını da almayı unuttum soramadım o yüzden. Sadece anne sütüyle besleniyor. Iki grup var ablacığım kadarıyla ver bisey olmaz diyenler,anne sütü alıyosa gerek yok diyenler, kafam karıştı 🤷♀️🤦♀️
0503 0120 genelde mama veriliyorsa bebeğe su da verin deniyo bende arada veriyorum çoğunlukla emzirmeye çalışıyrm onda susuzluk gidiyormuş
Seda06 0120 bende çok arada kalmıştım doktorumuz bize mevsim yaz olsaydı yada eviniz çok sıcaksa önerebilirim günde iki çay kaşığı demişti. Evimiz çok sıcak değil mevsim yaz da değil ☺️ Ama ihtiyacı olduğunu hissediyorum o yüzden 4. Ayda vermeye karar verdim. İki çat kaşığı sudan zarar geleceğini sanmam