momofanangel valla bende hiç ağda yapmadım kendime, ağda bandı önerdiler bende denedim ama çok acıdı ve güzel almadı çoğu kaldı tüylerin 🤦🏻♀️ Eeehhh dedim bastım tüy dökücüyü onunla mı uğraşcam😂 şu günleri bi atlatırsak lazere gitmeyi planlıyorum allah kısmet ederse 🤷🏻♀️