Sakura-chan evet ya panik olup hata yaptım 😔 ben henüz evli bile değilken hastanede bir çocuğun havale geçirdiğini gördüm baygındı dr kucağında koşarak indi resmen yatağa fırlattı ailesi perişandı hasar kalabilir demişlerdi. Çok üzüldüm orada çok da etkilendim hala gözümün önünde o bebek ve ailesi. Sanırım ondan dolayı ateşten çok korkuyorum 😔