Merhaba, dün tam 3 ay doldu. Akşam kafası sıcak gibi geldi ölçtüm alından 37,3 koltuk altından 36,9 çıktı. Temassız ateş ölçerim sağlık ocağından 0,5 kadar düşük ölçmüştü. İnternette ilk 3 ay ateş varsa hemen dr a götürülmeli diyor ben götürmeden direk calpol verdim şu ortamda nasıl götürücem onu da bilmiyorum ne yapmam lazım. Yenidoğan döneminde ateş risklidir altında bir sebep vardır diyor . 3 ay yeni bitti biz de riskli gruba giriyor muyuz