Merveyavuzktm Arkadaşlar bi tane de post açmıştım bu durumla ilgili ama doktora gidemiyorum malumunuz. Yoğurt,havuç,elma, patates vermiştim alerji olmuştu ama hangisi yaptı bilemediğim için 10 gün sonra tekrar başlamaya karar verdim bu kez kabakla.. vermeden önce sırtında isilik gibi şeyler vardı(fotoğraf atıcam) bugün akşamda banyo sonrası vücuduna bi baktım mahvolmuş oğluşum.. Bu isilik değil alerji dimi? 🤦🏽♀️ https://hizliresim.com/s/upload-success
Seden Merveyavuzktm canım aynısı benim oğlumda da oldu 1 yaşında ama nedenini bulamadım hala. Şampuan olarak düşünüyorum ben sende yediklerine değilde farklı şeyleri bı dusun bakalm. Bizim bı haftadir geçmedi pazartesi dermotolaga goturucm mecburen. Pütür pütür her yeri
Kaveda Merveyavuzktm bizdede olmuştu sampuandan ve de bebek yağından olmuştu mustela şampuan kullanıyoruz gecti
Merveyavuzktm https://hizliresim.com/fnn7dN https://hizliresim.com/X3vGAX https://hizliresim.com/X1B1z5 https://hizliresim.com/LoQ3Pr
Merveyavuzktm Seden hadi ya normalde chicco kullanıyordum ama uni baby aldım bu kez sabunda değişti Nivea almıştım
Merveyavuzktm Kaveda alerjisi farklı reaksiyon vermişti çünkü bu da başka bi şekilde göstermiştir belki diye düşünmüştüm ama şampuan değişikliği de yaptım evet🤦🏽♀️
Seden Merveyavuzktm bende normalde mustela kullaniyodum uni baby aldım ve bı kac yıkamadan sonra böyle oldu yaa. Demek ki şampuan yapiyo canım
birkuzuhikayesi Seden kesinlikle uni babyden. Marka kötülemek için demiyorum ama bizde de aynı şey oldu . Hemen musteleya geçtim 0 sorun.
Merveyavuzktm Deletedmom245 https://hizliresim.com/MtAsaL gıdada böyle bi şey yapmıştı çünkü hep böyle mi yapar acaba gıdadansa?
Seden Merveyavuzktm bence değil canım sen şampuanı bırak vucudu geçince devam et yemek denemesine bence olmayacak
Deletedmom245 Merveyavuzktm genelde evet döküntü tarzında görülür vücutta. Siz yine de alerji yaptığını düşündüğünüz sebzeleri teker teker 3 gün kuralıyla tattırın bir bakın azalma mı oluyor artış mı görülüyor
Merveyavuzktm Deletedmom245 işte kabak verdim 10 gün hiçbi şey vermeden sıfırdan başlamak adına kabak vermeden önce de böyle vardı sırtında karnında. Şimdi mecburen tekrar bi ara vericem
Merveyavuzktm Seden ay inşallah öyle olur çünkü bebeğime bi şey yediremiyorum üzülüyorum bi şey yediğimizde falan ağzını öyle bi açıyor ki
BenMathilda Seden Ayni şekilde olmuştu, kabarıklık yoktu. Sampuani değiştirdim, 3-4 gun yikamadim, bi sonraki yikamalarimda azaldi. Daline gectim önce, suan Bubchen, ikisi de iyiydi. Artik olmuyor
Seden birkuzuhikayesi dimi, içim rahatladı aslinda. Böyle düşünüyordm ama emin olamayinca tedirgin olmuştum yorumları okuyunca rahatladım. Peki ne kadar da geçti, pazartesi gününden beri var bizde de ama hala geçmedi.