Yaren9219 söylediğiniz aşı yani kızamık aşısı aşı takvimini yeni eklendi, uzun yıllardır vaka görülmediği için yapılmıyormuş tekrar alınmış aşı takvimine. Bu sebepten 9-12 ay arasında bir tarihte yapılabilirmiş. Bizim ebemiz bize randevu bile yazmadı o aylar içinde müsait zamanda gelin yapalım dedi. İsterseniz sağlık ocağına telefon açın bence daha ileriki aylarda yapabilirsiniz.