Hanzade Babe Benim de ağrıyor tabiki parol vesaire kullanmıyorum. Ayrıca migrenim var. Bir adet limon yiyorum ve uyumaya çalışıyorum.
Babe Hanzade Ya ben de normalde agri kesici icmem sevmem kullanmayi.Emzirirken parol icebiliyor olmamiza ragmen yine de icmiyordum.Ama bizim emme isleri bitti dayanamayacagim kadar agridiginda iciyorum.Limonu da deneyecegim tesekkurler🌸
Hanzade [silindi] Buz iyi gelebilir ama hücreleri öldürüyor bilginize onun yerine taze kesilmiş limon sürebilirsiniz buz kadar olmasa da etkili.
Deletedmom_12 Babe Bu post nasılda bana hitap ediyor herkesin karni ağrır ben baş ağrısından duramam 2 gündür anlatamam nasil basim ağrıyor benimde. Parol hic fayda etmiyor üstüne birde nasıl sinirli oluyorum 🤦♀️
Babe Deletedmom_12 Hayatim boyunca hic karin kasik agrisi yasamadim regl donemimde.Benim de bas agrim dogumdan sonra hortladı oof of 2 gundur ayni dedigin gibiyim yaa bas agrisi da insanin hayat kalitesini bir hayli dusuruyor 😒
Deletedmom_12 Babe Kesinlikle ayniyiz ama benim bekarkende baş agrım olurdu hic sorma 2 gündür kendimden bıkmış bi sekilde dolanıyorum 😒🤦♀️
Elifinannesi101019 Babe benim bekarkende evlendikten sonrada dogumdan sonrada hep agrir hamileykende surekli agriyordu basim careyi sutsuz neskafede bulmustum seker atip az bisey iciyordum