Regl migreni.bende de var.tüp bebek tedavisi yüzünden musallat olduğunu düşünüyorum,öncesinde yoktu.regl dönemi östrojen arttığından oluyormuş.benim adete daha 1 hafta var.dün yaşadım,uyuz bir ağrı.ben biraz araştırıp magnezyum hapı aldım.magnezyum eksikliği de sebep olurmuş.bir tık daha iyi geçiriyorum bu dönemi.