ikiprensannesi14 Emna_1903 erkek bebeklerine önerilmiyor biliyorum büyük oğlum da hiç kullanmadım ama küçük oğlum biraz mız mız olduğu için kullanıyorum az da olsa oyalanıyor
Duha2019 Emna_1903 bende bugün aldım oğlum 8 aylık oldu yürümek istiyor sürekli doktor bizede önermedi ama mecbur aldım arada yarım saat koyuyorum imeklemek istiyor zaten kendi sıkılıyor kurtarıcı kimse yoksa yanında
2prematureannesi Emna_1903 tehlike bakımı bize şu yönde oldu oğlum kendi kendine yurutecten çıkmaya başlamıştı o zamanlar bı sure gözetim altında kullandık ama gözetim altında da aynısını yapmaya başlayınca kaldırdım
Mucize_istiyorum22 Emna_1903 3 ay kullndim memnundumda çünkü oğlum ben nereye o da oraya gelmk istiyordu
AlpOzlem11 Ben 9 buçuk aylıkken almıştım dedesi çok istedi diye ama hiç sevmemişti binmedi hiç doğru dürüst