_Tugbakarayel_ hayır anne sütü bagirsaklarda çok kolay emilir ve bebek 1 hafta 10 gün bile kaka yapmayabilir bu bir ölçüt değil. Cisli bezleri varsa doyuyo demektir. 3 aylık olana kadar nerdeyse günde 25 saat emmek istiyor bu bebisler. Göğsünde güven duyuyor çünkü. Annelere kaynanalara bakma onlara kalsa açlıktan ölüyor çocuk. Gecen ay 1200 kilo aldı bebeğin kayınvalidem hala doymuyor galiba diyo 🤦🏼♀️🤦🏼♀️