_Tugbakarayel_ kaka değil çiş sayısı önemli zaten. Gün-de 5-8 kez çiş yapıyorsa doyuyordur 👶
Kakasını günde 7 kezde yapabilir , 7 günde 1 kez de yapabilir. Doymadıgını düşünüyorsanız bebeğiniz küçük biberon ile değil kaşıkla mama takviyesi yapabilirsiniz. Ama bence 2 saat beklemeyin uyandırın emzirin ve sütünüze güvenin bol bol memede durdurmaya çalışın. Emin olun artacak. İlk çözüm mama olmasın. Ben düştüm siz düşmeyin. Çünkü mama tok tutuyor. Ve tok durdukça meme emmesi azalıyor. Azaldikca sütte azalma oluyor. O yüzden bol bol emzirip bol su için tek tavsiyem budur🤗 sağlıkla büyüsün bebelerimiz 💙