hzlssmoom lütfen sallamaya alıştırmayın sonra çok yorulursunuz pışpışlayarak uyutun hem daha kolay olur hemde sağlık açısından da iyi olur ben 3 haftalıktı başladım sallamaya 1 yaşına gircek ve hla devam bazen ayaklarım ağrıyor nasıl alıştırırsanız öyle devam eder bana battaniyede iki kişiyle sallayalım dediler hemen uyur ben tek bakıcam diye istemedim alışmadı o yüzden