hzlssmoom sallanarak uyuyayan bebek çok rahatmış. Ben inat ettim 2 ay sallamadım ama uyku konusunda çok zorlandım. Sonra kayınvalidem sallamaya alıştırdı. Eskiden saatlerce uyutamadığım bebeğim şimdi 5 dk da uyuyor. ama çok huzlı sallamak beyni açısından zararlıymış açına dikkat etmek lazım. Ben hafif hafif sallıyorum. Yavaş yavaş da bırakıyoruz şu sıralar sallamayı.. çok karşı olmamak lazım…