Alisa58 Büyük ihtimal küçük gelmeye başladı. Alttaki yorumunuzu da okudum. 10 gündür birşey yapmadı demişsiniz. 10 günde yapmadıysa 10 gün sonra da pişik yapmaz. Benim kızım da pişik olmuştu. Meğer bez küçük gelmeye başlamış. O kadar krem kullandım ettim niye geçmiyor diyorum. O sıra tam yeni ek gıdaya geçmiştik yediklerinden diye düşündüğüm için bezin küçük gelme ihtimalini hiç düşünmemiştim 🤭 bezi büyütünce geçti. inşallah çabucak geçer.