Balkokulumm tazyik oluyor diye beslenmenizi azaltmayin.. bu diyete girer.. siz günlük almanız gereken vitaminlerinizi alın, yumurtanızı vs yiyin bebeğinizin alerjisi yoksa .. onun dışında benim de ilk zamanlar sütüm tazyikliydi ben de çok zorlandım.. bebeği emzirmeden ilk fışkırma geçene kadar yaklaşık 1 dk felan elinizle sağın (özellikle elinizle ,çünkü makine sütünüzü daha çok tazyiklendirir) memenizi makas tutuşu ile geriye yaslanarak verin bebeginize.. tazyik sorununa böyle çare buldum..