Kızlar daha öncede konu açmıştım sütüm tazikli geliyor emmiyor bebeğim diye ve artık sütüm azaldı iyice 3ay 5günlük olduk dün doktor kontrolünde sadece 500gr almış az dedi doktorumuz aptamil bebelac sma evolvia bütün mamaları denedim hiçbirini içmiyor açlıktan ağlarken morarıyor uyku desen oda kalmadı ne yapabilirim doktor 1 ay idare et 4 aylık olduğunda yoğurt tadımlarına geçeriz dedi ama çocuk bu 1 ayda ne yapacak kendimi yedim bitirdim