Makaron43321 Baldudak_Emirbeyimiz evet canm cok zor gecti birde doktor gelip burda yogum bakimda en agir sizin bebeginiz enfeksiyonu dedi ben daha kotu oldum ama sukurler olsun ki suan cok iyi tabi hastaneden cikinca bi sure o uyusada ben uyuyamadim acaba nefesinde bsy varmi falan diye sende icini ferah tut bol bol sutunu sag kesilmesin 1.5 saate bir sag 15 dk bir gosunu 15 dk digerini bende surekli sagdim ustelik sut vermiyolardi bebegime serumla besleniyodu ben sagdim dolaba koydum ustune tarih saat yazarak smdi ilk sutleri cikartip iciriyorum hergun 1 paket cikariyorum 2 defada bitiriyor sende oyle yap
Baldudak_Emirbeyimiz Makaron43321 Daha süt gelmiyor pek bi yemek kaşığı kadar ağız geliyor sadece ama mantıklı bende senin yaptığın gibi buzluğa koyayım çıkınca içiririm. Çok sağolasın ❤️
asellina20 Makaron43321 hah işte biz doktor konusunda da şanslıydık bebeğim diğer bebeklerden ayrı bir odada yatıyordu asla demedi çok ağır durumunuz diye hemşiresinden tut doktoruna kadar ağladığımda sarılıp sakinleştiren hemşireler vardı. Keçiören eğitim araştırmada yattık. Hala dua ederim onlara
yesil_ Baldudak_Emirbeyimiz bende sezeryan oldum ve bebeğimi doğar doğmaz kuveze aldılar solunum sıkıntısından sonra da enfeksiyon çıktı 9 gün kaldı kuvezde. Ilk hafta 1 çay kaşığı kadar sütüm ancak geldi. Pompayla hiç sağamadım. Göğüslerim yara oldu hep sonra hastane tipi pompa kiraladım aglayarak onunla sağdım. Ilk başlarda 1 yemek kaşığı kadar gelmiyordu sonra prolac süt damlası aldım. Günde 3 defa 15er damla şeklinde kullandım ve humana çay içtim. Onlar etkili oldu hala da kullanıyorum. Faydasını da gördüm. Stres yapma ve bebeğin için ye sürekli bol bol su iç mutlaka.
YGZM Baldudak_Emirbeyimiz canım daha iki gün önce taburcu oldum bebegim doğduğunun sabahı kanında enfeksiyondan ötürü yenidoğan yoğun bakıma yatırdılar kusuyordu sürekli enfeksiyondan ötürü tam 1 hafta kaldı o süre zarfında sarılıkta oldu ışın verdiler orda hastaneden çıkmadan 3gün önce odaya alıp benimle beraber kaldı ilaç saati gelince götürdüler sadece bende cok ağladım çünkü daha doyamadan almışlardı yavrumu sütüm gelsin diye de sürekli lohusa şerbeti içtim ceviz yedim ve en önemlisi sütümü sabah akşam gece farketmezsizin iki saatte bir sağdım ve cok sükür her geçen gün sütüm arttı sağdıgım sütleri oğluma götürdüm hep öyle öyle derken zor bir süreç seni cok iyi anlıyorum ama bebekler iyi olsa bile antibiyotik tedavisinin bitmesi için bir haftanın dolmasını bekliyorlar yerine göre bir haftadan sonra iki üç gün daha tutabilirler güçlü kal çocuğun icin sütünü sürekli sağ antibiyotikten daha güçlü olan senin sütün çünkü
Baldudak_Emirbeyimiz YGZM Çok geçmiş olsun sizede. Evet çok zor, biliyorum ağlamamam lazım sütün gider diyorlar ama dayanmak çok zor. Hiç yok denecek kadar az olmasına rağmen 2 saatte bi sağıyorum inşallah gelir bekliyorum işte.
yesil_ Baldudak_Emirbeyimiz inşallah işe yarar sen içini ferah tut bebeğini en kısa sürede kucağına alırsın inşallah.
Sevdadoga Baldudak_Emirbeyimiz bende çok üzülmüştüm o dönem ama çok iyi bakıyorlar. Alıp müdehale etmeleri çok iyi değilse doktor doktor gezdirmek daha zor olur. Şimdi orda enfeksiyonunu sarılığını herşeyine bakılacak iyileşip gelicek size çok geçmiş olsun 🙏🏻
Baldudak_Emirbeyimiz asellina20 Ne güzel şanslıymışsınız. Bizde özele gittiğimiz halde doktor pek ilgilenmedi belkide baştan beri vardı ama hastane, doktor umursamazlığından dolayı..
asellina20 Baldudak_Emirbeyimiz bende doğum yaptığım hastaneden şikayetçiyim bebeğim mekonyum boyalı doğdu çocuğum 6.günde alev ateş yandı bakmadılar doğduğunda kan felan alınmadı. 18 gün hasret kaldım yavruma onlar yüzünden yinede canları sağolsun ne deyim
canparcam123 Baldudak_Emirbeyimiz en iyisini yapıyorsun üzülme canım geçecek inşallah oğlum beşinci ayına girecek darısı sana.