Baldudak_Emirbeyimiz Hanımlar bebeğim 5 günlük ve dün enfeksiyon var diye hastaneye yatırdılar 1 hafta orda kalması gerekiyormuş. Birde hızlı hızlı nefes alıp verdiğinden hava vermişler. Biraz sarılıkta varmış. Aksi gibi sütüm de gelmiyor sağıp hastaneye götürmemiz lazım. Dünden beri ağlamaktan mahvoldum 😖 Başından böyle şeyler geçenler var mı en önemlisi de enfeksiyon 😥
Berivankuru Baldudak_Emirbeyimiz gelmedi başıma böyle birşey ama yukarıda kalsın belki yazan olur geçmiş olsun allah şifa versin.
Prensinannesii06 Baldudak_Emirbeyimiz korkma canım benim bebeğimde 40 günlükken menenjitten 10 gün yattı ama allaha şükür 3 günde enfeksiyon falan kalmadı sen sıkma canını doktorlar bilerek biraz fazla tutuyorlar ki bir sorun olmasın emin olalım diye minik savaşçılar bizden güçlü sağlıkla tez vakitte kavuşursun inşallah yavruna
Sevdadoga Baldudak_Emirbeyimiz merhaba geçmiş olsun öncelikle. Benim bir günlük bebeğinde enfeksiyon çıkmıştı. Yüksek ateş sebebiyle götürmüştüm hastaneye. Zaten taburcu olduğum gibi tükselmişti ateşi. Bebek yoğun bakımına aldılar bebeğimi. Yoğun bakım doktoru bana şu şekilde açıklamıştı. Antibiyotik tedavisi en az 5/7 gün uygulanır 5. Gün kanına bakarız tekrar enfeksiyon düşmüş mü düşmemiş mi diye dedi. Bu süreçte moralini yüksek tut ve az çok farketmez ne kadar sütün varsa hastaneye götür. Çünkü sütün bebek için gerekli antikorları üretiyor. Evet benim bebeğime de solunum cihazı bağlamışlardı ilkin hatta miğdesine kadar bir hortum salmışlar ilk gün o şekilde beslemişlerdi. Üzülme geçiyor hepsi şuan olabilecek en iyi tedaviyi görüyor endişelenme
canparcam123 Baldudak_Emirbeyimiz oğlum doğar doğmaz enfeksiyon ve solunum sıkıntısı ile yatırdılar 9 uncu gün taburcu oldu
Baldudak_Emirbeyimiz Sevdadoga Orda ona serum taktıklarını, canının acıdığını, çıplak yatırdıklarını düşündükçe çıldırcak gibi oluyorum. Ama yazdıkların çok rahatlattı Allah razı olsun hakkını helal et. Rabbim hepimizin evlatlarını korusun 🤲🏻🌸
canparcam123 Baldudak_Emirbeyimiz öncelikle stres üzüntü yapma bol bol su ve süt yapacak şeyler tüketmeye dikkat et sütun sağmaya devam et gelecektir bebeğin midesi küçük zaten ne kadar gelse iyidir
Baldudak_Emirbeyimiz canparcam123 Aynen bir kaşığı doldurmayacak şekilde gelse de 2 saatte bir sağıyorum. Teşekkürler 🌸
sandiego Baldudak_Emirbeyimiz merhaba ben de 5 martta doğum yaptım çıkacağımız günğn gecesi oğlum sürekli emmek istedi yatağa koyunca bağırıyordu ağlıyordumsğrekli emziriyordum zorla 5 dk anca emiyordu diğer gğnler gayet iyidi emmeyince sarardı sabah doktor ggeldi crp değeri yüksek çıktı mama vericez dedi ben aradım başka doktorları enfeksiyon değeri 2 di mama verdimedim emziricem dedim zorla emzirdim uyuyordu uyandırdın ağlattım emsin diye gelen gidenden doğum sırasında bile kapabile enfeksiyon sonuçta değer düşüktğ ben hastanede kalmak istemdim çünkü ister istemez enfeksiyon gene kapabilrdi bi gğn daha kaldık sürekli emzirdim sürekli değer 1.2 ye düştü enfeksiyon crp değeri sonra imza atıp çıktık hastaneden eve gelince daha rahat ettik güzelce duş aldım kompostu içtim sütüm çok olsun diye emzirmeye devem ettim ertesi gün değeri düştü çok şükür ki biliyorum ben de yaşadığım için zordu emziremiyorsanız sütünüzün gelemsi için bir şeyler yapın yoğun bakımda sizin sesinizi bile duysa iyi gelir bebeğinize
Baldudak_Emirbeyimiz sandiego Bu enfeksiyonda sınır 5 miş bebeğimde 11 çıktı nasıl böyle oldu bu kadar yükseldi anlamadım. Hamileyken idrar yolu enfeksiyonu vardı ondan olmuş olabilir mi diye sordum ama kesin bişey de demediler. Sürekli elektrikli sağıcı ile süt sağıyorum daha doğrusu sağmaya çalışıyorum.
Limonlusu Baldudak_Emirbeyimiz merhaba çok geçmiş olsun benim bebeğim de enfeksiyon ve sarılıktan 5 gün kaldı yoğun bakımda. Sütümü hastane tipi makinalarda sağıyordum daha fazla çekiyor. Sütün artması için humana still tee alabilirsin e bebekten. Ya da lactamil ane sütü. Hiç bir şey bulamazsan kuru incir hoşafı iyi gelir. İlk haftalar 2 saatte bir mutlaka sağ göğüslerini. Pompa ile tam boşaltamazsın elle sağmayı da deneyebilirsin. Üzülme diyemem sana çok zor Bi durum ama bebeğin iyileşecek ve sürekli birlikte olacaksınız bu şekilde düşün hep
Baldudak_Emirbeyimiz Limonlusu Humanadan içiyorum, kimyon çayı artırır dediler ondan yapıyorum, hoşaf, su hepsini yapıyorum ama bugün 5 gün oldu hala ağız mı ne diyorlar sarı birşey ondan geliyor yemek kaşığı kadar. İyice umudumu kaybetmeye başladım sütle ilgili 😣
Sevdadoga Baldudak_Emirbeyimiz bende çok üzülmüştüm o dönem ama çok iyi bakıyorlar. Alıp müdehale etmeleri çok iyi değilse doktor doktor gezdirmek daha zor olur. Şimdi orda enfeksiyonunu sarılığını herşeyine bakılacak iyileşip gelicek size çok geçmiş olsun 🙏🏻
canparcam123 Baldudak_Emirbeyimiz en iyisini yapıyorsun üzülme canım geçecek inşallah oğlum beşinci ayına girecek darısı sana.
Makaron43321 Baldudak_Emirbeyimiz canm dogdugunda anlamadilarmi bende subatta dogum yaptim bebegim 15 gun yogunbakimda yatti enfeksiyon vardi kaninda dogsugu gbi cocuk doktoru anlamis kan tahlili yapica korkulacak bsy yok biraz sabrediceksin ben kucagima bile alamadan goturduler genelde anne gebelik sirasinda idrar yolu enfeksiyonu gecirip gecmedigince bebekte gozukuyormis normalde 12 olmasi gereken deger 30 du ve enfwksiyon cigerlerini etkilediginden nefes almaktada sorun cikti makineye bagladilar ama gecti bitti sukur suan cok iyi sende korkma.
Baldudak_Emirbeyimiz Makaron43321 Size de çok geçmiş olsun çok zor geçmiştir o zamanlar. Yok hiçbir şey demediler doğduğunda doktor da kontrol etmişti o kadar. Bizim bebekte bazen çok hızlı nefes alıp veriyordu demek ki enfeksiyondanmış.
asellina20 Baldudak_Emirbeyimiz biz yaşadık. 18 gün kaldı yoğun bakımda. 6 gün 15 dk gördüm. Bebeğimin boynu şişmiş ağzı yara olmuştu hortumla beslediler 6 gün. Süt sağdım götürdüm 30 ml anca çıkıyordu mama takviye ettiler hastanede. 6 gün sonra emzirmeme izin verdiler korona yoktu anne misafirhanesinde kalıyordum. Sarılık diye götürmüştük. Ateşi vardı.
Absinthe Baldudak_Emirbeyimiz üzülmeyin Allah çaresi olmayan dert vermesin.gecer bu günlerde siz moralinizi yüksek tutun yeterki. Moral düzelince sütünüzde gelir. Su an bebeğinizin sütünuzd cok ihtiyacı var🙏Geçmiş olsun
Makaron43321 Baldudak_Emirbeyimiz evet canm cok zor gecti birde doktor gelip burda yogum bakimda en agir sizin bebeginiz enfeksiyonu dedi ben daha kotu oldum ama sukurler olsun ki suan cok iyi tabi hastaneden cikinca bi sure o uyusada ben uyuyamadim acaba nefesinde bsy varmi falan diye sende icini ferah tut bol bol sutunu sag kesilmesin 1.5 saate bir sag 15 dk bir gosunu 15 dk digerini bende surekli sagdim ustelik sut vermiyolardi bebegime serumla besleniyodu ben sagdim dolaba koydum ustune tarih saat yazarak smdi ilk sutleri cikartip iciriyorum hergun 1 paket cikariyorum 2 defada bitiriyor sende oyle yap
Elifhanim Baldudak_Emirbeyimiz arkadasimin bebegide ole oldi 1 hafta yatti cikti hc br seyi kalmadi ama uzulme uzulerek sutunu hic getiremezsn dua et Allahin izniyle hc brsey olmaz