SevgiLina_ Minik0212 benimki 4 bucuk aylik sadece mamayla besleniyo 3 gune 1 yapiyor huzursuz oluyo bazen mamayi degistirmeyi dusunuyorum
Derinn1 Minik0212 8 aylığız günde 2 kere yapıyor bazen 1. Ama hergün yapıyo mutlaka yoksa çok rahatsız oluyor.
345561 wafflee_42 benim bebeğimdin de çiş sayısı baya azaldı günde belkı 2 bez degısıyorum doktorada gıdemıyorum 😥umarım gecıcıdır.