Egeymen Minik0212 4 ay 11 günlük oğlum 40ı çıktığından beri haftada 1 defa yapıyo ama hiçbir huzursuzluğu yok yapısal Bi şey demek ki ☺️
Usakliomer Dilek23 1 yasinda gunde en az 1 kez yapar. Bazi bebekler 3-4 gunde 1 bazilari haftada 1 kez bile yapabiliyormus ilginc ama normal biseymis benimki yapmadiginda karni davul gibi oluveriyor
Dilek23 Usakliomer benimde oyls yapmazsa uykuya bile dalamiyo rahatsiz oluyo mutlaka yapmasi gerekiyo
wafflee_42 Gunde en fazla 2 yapiyor. Çiş sayısında bayana azalma var. Aslında ek gıda da alıyor ama sebebi ne olabilir anlayamadim
345561 wafflee_42 benim bebeğimdin de çiş sayısı baya azaldı günde belkı 2 bez degısıyorum doktorada gıdemıyorum 😥umarım gecıcıdır.
Zeynephatice 45 günlük bebeğim sadece emiyor 4 5 günde bir yapıyor onuda biz uyarı verince yoksa yapmıyor ve saatlerce krize girinceye kadar ağlıyor
wafflee_42 Yorgunanne07 7 ayligiz. Bezi gece yatarken değiştiriyorum taa sabah kalkana kadar yapmıyor ya. Suyu mu az veriyorum acaba 🙄