Aydabebegim ben de sordum banada erken cart curt dediler. Ama yok ole bisi. Ben suan ogluma basladim . Suan 3.5 aylik. Ayva ve elma veriyorum sadeve gunde bi defa ve 2 dolu mama kasigi verdim. Kucuk oldugu icin rende veriyorum minik minik verince anca o kadr oluyo insan korkuyoda bi yandan. Suana kadae bisi olmadi elmaya bayildi ☺️ havuc ver dediler ama hic emin degilim. Elma armut devam etcem. Bide bu kaşık tahil mamalar var 4. Ay itibaren ondan siparis ettim deniycem.
Doktora sormak bence gereksiz. Doktor zaten hayir der acil degilse. Sen biraz ver eger bebeginde farklilik rahatsizlik olursa tabiki vermezsin. Ama bole vaooovv berbat etti allah korusun hastanelik olduk die bisi yok minicik verceksin elma armut verceksin.
Gerisi annelik ic güdülerine kalmis tabiki ❤️