Teachermom mamayı kötü belleyip abur cubur verenler var. 🤦🏻♀️ Çubuk kraker verenler var kemirsin diye. Ya zaten çok uygun mamalarda var süt pekmez abur cubur alana kadar onlar alınır. Benim yeğenim ne yaptıysak emmedi. Süt anne bulmuştuk o zaman benim bebeğim yoktu. Ama 6. Aya kadar yalnızca mamayla çokta sağlıklı maşallah. 6. Aydan sonra da 3 gün kuralıyla kitaptan bakarak ek gıdaya başladık. Kimsenin anneliğini yargılamak bana düşmez ama sonuçta doğru birdir. Küçücük midelere öyle yüklenilmez. Doğunca şekerli su ver dediler bana, soda içir dediler, bal yalat dediler. Yahu bal ne kadar alerjik bir besin 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sadece susun doktor musunuz siz dedim kovaladım. Bi hemşire arkadaşım tutturdu bal yalat diye. Yani her hemşireye de bu konuda güvenmiyorum. Doktorum duyunca Hayret etti balı sen bile bir süre yeme alerjen dedi.