Bu sorunun cevabı, tamamen bizim ve eşimizin karakteri ile alakalı. Ama benim kânâtimde, her iki taraf içinde olması gereken şudur… Eşinle güzel giden bir evliliğin, mutlu bir yuvan vardır.. lakin annen, baban garip bir şekilde sözleri ile, davranışları ile bir tarafı hep iğneleme peşindedir. Böyle ebeveynler yok mu? Var. Hah işte böyle bir durumda anne babaya dur diyebilmek gerek. Şu durumda ya biz, ya kocan veyahutta Tam tersi ya biz, ya karın diyen anne babaya rahatlıkla “eşim” diyebilmek gerek. Eğer beni böyle bir seçim yapmaya zorluyorsanız, ben yuvamı seçiyorum diyebilmek gerek. Evlilik çok ciddi bi müessese. Anam babam istemiyor. Hadi sana bay bay demek benim gözümde çok büyük bir acizlik.. bi büyümemişlik..