Asyaaihsnser benim eşim için ben basıyorum biliyorum, 5 yıl ailesi yüzünden ayrı kaldık şimdi aramız çok iyi ama bişey olsun şakayla bile bana laf arıcak olsunlar hemen beni savunur hele ki kaynanam bazen ev işini aksatmış olayım yakalasın senin çocuğun var bu ne diye kızar 2 günde bir evi silip süpürceksin der eşim hemen atlar sen sanki yapıyo musun senin evine de geliyoruz dağınık oluyo der kaynanam da haklı olsa beni savunur 🥰😂 bizde hanımcılık işliyor 😜😜