Z-uma merhaba ben genç birr annaneyim. Kızım 30 haftalık doğum yaptı 1200 gr. Bebeğimiz 3. Derece beyin kanaması gecirdi, buna bağlı hidrosefali oldu, Carsanba günü şant takılacak, sizinle aynı durumda gibiyiz. Kızım yüksek tansiyon, gebelik zehirlenmesinden sezeryan alındı. Tiroit hastasıydı kızım. Yazdıklarınızı okuyunca, kendimi size cok yakın hissettim. Bize tavsiye edebileceğiniz bir konu var mı