Z-uma evet bana da nörolojiye gitmen gerekiyor dediler, içerde beslenemeyince risk grubuna girdi bana 2 dr da 3 aylıkken nörologa yönlendirilecez dedi ama korpna çıktı şimdi götüremiyorum. Ama kafamda hep bir soru işareti var çok zor İnan’ın hep şunu yapıyor mu bunu yapıcak mı diye düşünmek zor eşim bana çok kızıyor düşünme diyor ama elimde değil bir de nörologa gitmeye çok korkuyorum ya😔 kaçıncı Aydan itibaren nörologa gittiniz kaç aylıkken teşhis kondu