Son ayıma kadar normal doğum için her şeyime dikkat ettim. 13 kilo aldım, her sabah 8-10 kez çömelip kalktım, günlük 1 km metre yürüdüm. 37. Haftama kadar çalışmaya devam ettim. Günlük 2.5 litre su içtim. Gram sancım olmadı, bebeğimin yüzü öne bakıyormuş normalde bel tarafıma bakması gerekirken. İri bebek denildi, kafa çapı ve göbeği büyük aynı zamanda uzun bebek dendi ki ben kısa bir insanım. Doğmaya da niyeti olmayınca tam 40 haftaya kadar bekleyip sezaryen olmak durumunda kaldım. Ancak 9 ay keyfi yatan kuzenim 37 haftasına girerken 1 saat 10 dkda ilk bebeğini normal doğumla kucağına aldı 😁🤷🏻♀️