Anneyim123 39+1 deyken normal kontrole gitmiştik eşimle.Doktor kordonun bebeğimin boynuna 2,5 tam tur dolandığını söyledi.Yarın çantanı al gel sezaryene.Zaten kordon bebeği turmuş inmek istese bile aşağı inemez kanala giremez dedi.Ertesi gün hastanedeydik tabi ki.İyi ki de doktorumu dinlemişim iyi ki sezaryen olmuşum ameliyat anında fotoğrafını çekti kızımın kordon 2,5 tur boğazındayken,gözlerimle gördüm yani.Verilmiş sadakamız varmış.Allaha çok şükür Kızım kucağımda❤️Allah doktorumdan razı olsun Vera 4 ay 21 günlük şuan❤️