Yazilimcianne Sdtcvkfrkn inanın alan birkaç arkadaşım var ve pişman olup onları kaldırıp bu tipten aldılar.
Ebruliolmak Oturabiliyormu simdiden ??? Benimde oglum 4 bucuk aylik daha erken sankrum hep kalkmak dogrulmak istiyor ama saniyesinde yana yatiyo ☺️☺️ Ek gidaya baslamayi düsünpyorum orurmuyor ama sizce baslamalimiyin ??
Sdtcvkfrkn Ebruliolmak canım ek gıda için biraz erken sanırım 4buçuk aylık olmadı doktorumuz bize 6 aydan önce başlama demişti özellikle ama ben 5 aydan sonra yavaş yavaş tartırdım şimdi ztn 5ay 20 günlük olduk. Destekli oturtabiliyor desteksiz de kısa süreli oturuyor canım ama öyle yana dönüp yuvarlanmaları daha yok
3cocukluanne Sdtcvkfrkn pahalı ama.ben 2 çocuğumu buyuttum birde komşu büyüttü birde sırada oğlum var ınsallh oda büyüycek 5 yıldır kullanılıyor cnm 😉😊
Sdtcvkfrkn 3cocukluanne aynen bende aslında o yüzden iyi bişey olsun istiyorum iyisinden alınınca dediğiniz gibi uzun süre kullanılıyor ama işte erkekler neymiş diyip geciyor🤦🏼♀️😀
Ebruliolmak Sdtcvkfrkn ben emzirmiyorum ama ona ragmen hala 3 saatde bir kalkiyorum artik yoruldum 5 ayina girsin baslamayi düsünüyorum ek gidaya sebze püreleriyle.. tabi dk sormadan yapmam birsey 😁😊
morsevenfilolog Sdtcvkfrkn Bizim mama sandalyemiz BabyHope marka. Kırmızı renkli. Çok memnunum. Kullanışlı ve rahat. 🌸
Sdtcvkfrkn Ebruliolmak aynen canım bende yavaş yavaş 5 aydan sonra başladım cünkü baya istekli yemeğe 😀
ikiponcikannesi_198960 Sdtcvkfrkn şevkini kırmayayım ama benimkide öyleydi. Beş buçuk aylıkkken başladım. İlk bir ay ne verdiysem yedi. Hiç reddetmedi. İki dişi birden çıktı ve artık zorla yediriyorum. 8 buçuk aylık olacak kahvaltıyı reddediyor. Ona özel yaptığım her şeyi reddediyor zorla yediriyorum. Meğer ne kolaylıkmış emzirmek ve mama yapmak. O günlerimi arıyorum valla.
ikiponcikannesi_198960 3cocukluanne testislerine baskı yaptığı için önermiyolar diye biliyorum ama ben iki oğlumuda koydum. Sonuçta sabah bindirip akşam almıyorum. Aralarda o da geziyo bende yemek vs yapıyorum
Sdtcvkfrkn ikiponcikannesi_198960 bizim de şimdi alt iki dişimiz cıktı canım. Aşırı huysuzdu günlerdir perişan etti kendini de beni de. Birlikte cıkarttı ikisini de🤦🏼♀️ İnşallah böyle devam eder diyim o zaman. Ama gerçekten ek gıda kısmına geçmeye başlayınca bende emzirmenin ne kadar rahat bişey olduğunu anladım🙈