Sdtcvkfrkn Arkadaşlar oğlum 5 ay 20 günlük oğluma mama sandalyesi ve yürüteç almak istiyorum ? Önerilerinizi alabilir miyim ? Kullanıp hangi ürünlerden memnun kaldınız ?
Azizeguney Sdtcvkfrkn biz babyplus yürüteçi kullanıyoruz ben memnun kaldım hem hafif olduğu için rahatça sağa sola gidebiliyor hemde önündeki oyuncaklarla oyalanıyor
Yusufyigit-1 Sdtcvkfrkn canım hem bilimsel olarak hemde kullanış olarak ben sevmedim yürüteç i. Bilimsel olarak açıklamaları iyi deilmis nette araştırsan sende daha iyi anlarsın canım. Ama mama sandalyesi olarak şiddetle e bebeğin kendi mama sandalyesi var 120 lira onu öneririm. Biz çok memnunuz. Hem ilerleyen zamanda masa sandalye olarak kullanılıyor. Ayrılıyor ve pratik. Kalitesi fiyatı da çok iyi bence ona bı bak derim.
EymenTaham Sdtcvkfrkn karar senin ama bence yürüteç alma özellikle erkek bebekler de yürüteç önermiyor doktorlar yürüteçi hiç bir şekilde önermiyor genede sen bilirsin
3cocukluanne Sdtcvkfrkn ben chicco yu tercih ettim hem güvenilir hem dayanıklı 2 kızımı buyuttum şimdi sıra oğlumda üstelik komşumun cocugunuda büyüttü baya sağlam anliycaniz 🤗
RumeysaMiran Mama sandalyesi e bebekten 80 TL olanı aldım yürüteç de letgodan aldım Mamalove hem yürüme arkadaşı hem hoppala hemde yürüteç oluyor
Sdtcvkfrkn RumeysaMiran o yürüteçi bilmiyordum camım bi bakıyım o zaman anlattığın kadarı ile güzele benziyor ☺️
Sdtcvkfrkn Yusufyigit-1 sanırım gördüm bende canım dediğin gibi ileri ki zamanda da kullanabilir ama ayrılma özelliği olunca acaba sağlam olur mu olmaz mı tereddüt etmiştim ☺️
Sdtcvkfrkn EymenTaham aynen onu bende duydum ama doğduğu günden beri bebek arabası evde anca onunla evde yanımda gezdirip oyalayabiliyorum yoksa yanından ayrıldığım an ağlamaya başlıyor 🤦🏼♀️ Yada kucak istiyor. Artık bebek arabasında durmak istemiyor öyle olunca biraz oyalayacağı Yanımda durabileceği bişey olsun istiyorum
ikiponcikannesi_198960 3cocukluanne testislerine baskı yaptığı için önermiyolar diye biliyorum ama ben iki oğlumuda koydum. Sonuçta sabah bindirip akşam almıyorum. Aralarda o da geziyo bende yemek vs yapıyorum
Yazilimcianne Sdtcvkfrkn mama sandalyesinde ikea, bim, a101, english home bunlar en kullanışlı mama sandalyeleri kesinlikle gidip çok para olanlardan almayın. Yürüteç için bir şey diyemeyeceğim kullanmadık, doktorlarda tavsiye etmiyor tabi ki karar sizin.
Sdtcvkfrkn Yazilimcianne kayınvalidemler A101 den kendi evlerine almışlar 50 TL. Ben eve biraz daha iyi bişey mi alsam ki diye düşünüyordum açıkçası ama bi yönden de düşünüyorum hepsinin amacı aynı sağlam olduktan sonra
afra_orhon87 Ben direndim yürüteç almamak için oğlum hep yerlerde emekliyor kucak istiyor e kış ayındayız pes ettik yürüteç ikinci el aldım sıfırı 240 TL idi istediğim marka biraz evin içinde surduk 10 dakka en azından mutfakta birşeyler yapabiliyorum odaları gezerken iki gündür bahçeye indiriyoruz malum evden çıkamıyoruz biriken enerji çok güzel atılıyor sağa sola giderek eve yorgun bir şekilde geliyoruz bazı şeylere direnmemek geekiyot ben bunu anladım yurutecte
Sdtcvkfrkn afra_orhon87 aynen benim oğlum da öyle malesef bebek arabası ile evde gezinerek bı güne geldik yoksa dibinden ayrılamıyorım sürekli kucak istiyor beni görmediği an ağlıyor yürüteçi o yüzden istiyorum
3cocukluanne Sdtcvkfrkn pahalı ama.ben 2 çocuğumu buyuttum birde komşu büyüttü birde sırada oğlum var ınsallh oda büyüycek 5 yıldır kullanılıyor cnm 😉😊
Yazilimcianne Sdtcvkfrkn inanın alan birkaç arkadaşım var ve pişman olup onları kaldırıp bu tipten aldılar.