Batu37 Rica ederim canım 😊 evet evet hastaneye gitmenizi gerektirecek bişey değil aşı zaten hazır halde çıkıyo kutunun içinden bebeğinizin ağzına yavaş yavaş sıkıyorsunuz dikkat edin hepsi ağzına gitsin 1 kere de vermeyin yani yavaş yavaş ve kusmasın yaptıktan sonra kaldırmayın zaten canlı aşı olduğu için hemen giriyo vücuda eğer bebeğiniz besledikten sonra kusuyosa mutlaka emzirmeyle aşı arasını iyi ayarlayın bu kadar canım sağlıcakla buyurun bebeğinizi inşallah 🙏😊