Nekwam wafflee_42 yeni konu açtım ozel yahu. Ya dhaa küçük canim ya bence takılma kollarını kullanmasi gerektiğini bilmiyodur. Benimki 11 ayda daha atıliyodu boynuma mesela 🤗
Erenela_ wafflee_42 benim oğlumda ilk zamanlar hep öyleydi kucağımıza alıyoruz kollar geride bazen bir sorun mu var diye düşünüyoduk ama 2 3 ay sürdü geçti şimdi 8 aylığız yapmıyor artık senin bebiş kaç yaşında
wafflee_42 Kiviefe Sadece kucağa alırken ve ayağa dikerken yapiyor. Ama normalde ellerini gayet iyi hareket ettiriyor. Objeleri bı elden diğerine alabiliyor mesela.