wafflee_42 Çocuğu kucağa aldığımız zaman mutlaka elleri arkaya atiyor. Elleri geride kalıyor hep. Korkudan mi yoksa bı sorun mu var bilmiyorum. Neden öyle olabilir 🙄
Nekwam wafflee_42 bir fikrim yok canim. Kollarını boynuna sarmiyor mu hic? Bende seni etiket yaptım ama görmedin 😌
[silindi] wafflee_42 herseye yorum yapıyon buna nıye yapmadın demesınler 💃🏻 Bılmıyom canım valla 🤷🏼♀️
wafflee_42 Bazen etiket yapmk zorunda kalırsın 💁🏻♀️😑 @Deletedmom819 @Nekwam @Gari_de_Gari @Sariiannee…
Deletedmom819 wafflee_42 senibki yine kollarını atıyor. Benimki kendini arkaya atıyor kaç kez belinden aşası kaldı elimde kafa üstü gidiypr hep zor tutuyoruö. Bide çok güçlü🤢😏
wafflee_42 Nekwam nerde yazdın ki ? Normalde ellerini iyi kullanıyor çocuk. Ama ayağa dikince,kucağa alınca atıyor arkaya. Doktor esnektir ondandır dedi ama bilmiyorum. Milletin gözüne batıyor haliyle benimde canım sıkılıyor
Nekwam wafflee_42 yeni konu açtım ozel yahu. Ya dhaa küçük canim ya bence takılma kollarını kullanmasi gerektiğini bilmiyodur. Benimki 11 ayda daha atıliyodu boynuma mesela 🤗