VERA19 Ayy nerde canım yaa. Kayınvalide hazretleri sürekli bi bahane bulup eşimi çağırıyo. Yok hastaneye yolluyo yok sigortaya yolluyo. Kahvaltıyı yapıp çıkıyo taa akşam geliyo. Çalışırken bundan çok evde kalıyordu 😬 Geçen aradı elime cam battı gel çıkar diyo düşünebiliyor musun 😬🤷 Dayanamadım bugün arıza çıkardım 🙄