VERA19 Kızlar eksik yazmışım ya burda beraber oynayabileceğimiz oyun biliyor musunuz diye yazmıştım🙈 yoksa uygulama indirip oynamıyorum sıkılıyorum ben
Bhr28 VERA19 bütün kış karantinadaydım kızım hasta olur diye dışarıya çıkarmadım 😂şimdi de virüsten çıkmıyoruz kızımı uyutunca direkt olarak bende yatıyorum iyice asosyal olduk 😂Aydınlıyım bu arada
VERA19 Bhr28 bu evde kalışlarımız işe yarar da bizden uzak durur inşallah o adını bile anmak istemediğim şey🙏🏻 Eşler çalışıyor o sıkıntı yoksa evde kendimizi koruyoruz biz
Bhr28 VERA19 maalesef benim eşimde çalışıyor işe gitme diyorum ama oda olmuyor. Belirsizlik gerçekten çok kötü bir şey ne zaman biticek belli değil Türkiye de bitse yurt dışında var giriş çıkış olucak illa ki nasıl önüne geçicekler hiç bilmiyorum
Mirac_ozge VERA19 bende 20 gündür evdeyim 18 aylık oglum var hep evdeyiz cok sıkıcı ☹ ama mecburuz oyun oynuyoruz ev işi falan🙄
Oglunasikbiranne08 VERA19 Bende gidemedim bayadır köye. Babamın mezarına gitmek istiyorum ama biraz zor gözüküyor bu sene
Melegimsin VERA19 benimki de günde 1 yada iki günde bir yapiyodu 1 haftadır 2 kere oldu normalmi acaba diye dusunuyorum
Ironsides VERA19 oyun arkidesim😂😍 kiz son harfiyle biten oyunu oynamistik ya dimi senle ordan yuruyelim cumlemize o harfle baslayalim falan hahahahah😂😂 kafalar piril pırıl