Sakura-chan tabi ki kişiye göre değişir ama tabi ki ilk daha zordu öyle düşünüyorum. Çünkü ilk kez kesiliyor orası. İlk kesi daha ağır bence. Ama mutlaka iki yıl geçmeli. Doğum yaptınız diyelim, bebeğiniz iki yaşına girmeden hamile kalmak çok zor. Ben erken yaşadım bunu onun zorluğunu da yaşadım. Ağrı değil ama hassasiyet uzun sürdü. Tavsiye etmiyorum. İnsanlar hamileliğin başlangıcını değil doğumu hesaplayarak çocuk planı yapıyor ama öyle değil. Hamileliğin başlangıcı, önceki bebeğin iki yaşına girmesiyle başlamalı. Doktorlar da bunu öneriyor