Mavera_ Kızlar sezeryan olduktan sonra hep bir aksilik devam etti 6 ay oldu göbeğimin üzeri hala sızlıyor sizce bu normal mi ?
Gulzar Mavera_ birşeyler doğru gitmiyor bence, amelyat sonrası ayak uyuşukluğu,bel ağrıları karın ağrıları varsa anestezi sırasında birşeyler ters gitmiştir yapacak birşey yok
MarlaSinger Mavera_ normal. Benim ikinci sezaryenim daha rahat geçti. Yani ilk zor oluyor ikinci o kadar zor değil. 1 yıla tamammen geçiyor hassasiyet
MarlaSinger Mavera_ normal. Benim ikinci sezaryenim daha rahat geçti. Yani ilk zor oluyor ikinci o kadar zor değil. 1 yıla tamamen geçiyor hassasiyet
Nur1649 Merhaba Bende 6 ay önce sezeryan oldum ve aynısı banada oluyor dikiş yeri dışardan bişey yok ama içte ara ara sızlıyor acıyo çok şidetli değilse normal bence
VERA19 Nur1649 Benim de ara ara sızlıyor ve elimle bastırıyorum hala uyuşukluk hissi var.İz de duruyor hala🤨 4,5 ay oldu
Kusananne 5 ay 15 günlüğüz, normal de bir avuç olan yara izi benim vücudum da kemikten kemiğe. Maşallah bol bol kesmişler, ve hala kızarık şiş arada kıvrandırırcasına sızlar
Alparslans-Mom Gulzar bende bel ağrıları var mesela hamilelikten beri .Biraz ayakta durayım hem başlıyor agrimaya
1Mother1Boy Bende 3 ay oldu sezeryan dogum yapalı ama uyuşukluk ağrı sızı hic bişey yok.Sadece yara izi var o da hafiften geçmeye başladı. Doktor da önemli bence.
Mavera_ 1Mother1Boy evet bunu başta derlerdi de pek anlamazdım ama Doğumdan sonra doktor en başta ve hastane çok önemliymiş 🙄
Haticemree Bende de hafid şişlik var elleynce sert bsy varms gibi dikisin 1 2 cm uzernde doktor korse tak demisti öksürurken falan tutmam lazmmis tutmamstm bende ondandır dedi.
Mavera_ MarlaSinger cidden böylemi ya o kadar korktum ki kabus gibiydi herşey inşallah kolay olur dediğiniz gibi
1Mother1Boy Mavera_ Evet ben doktorumdan ve hastaneden çok memnunum halada doktorumla görüşüyorum bisey olsa saat kaç olursa olsun arayıp sorarım
MarlaSinger Mavera_ benimde ikinci sezaryenim çok kötü geçti. İlki iyiydi ama ilkinde çok ağrım vardı dikiş yerinde, ikinci de ağrı yoktu dikiş yerimde. Spinal olduğum İçin çok zorlandım. Yoksa ikinci daha rahat geçiyor