Seherronya Deletedmom132 bebiş kuduruyo valla bi diş çıkaramadık bende bebiş düşünüyodum amaa coronadan dolayı vazgeçtim 😂😂
MarlaSinger Ben 2. Ayda adet olmaya başladım. Ama benim hep pembe renkte oluyor. Doğum öncesi böyle değildi ama doğum sonrası hep böyle pembe renkte oldu ilk günler . Bende sizin gibi korkmuştum ama bi şey yoktu. Doğum sonrası ilk adet olduğu içindir belki
ikibebeklibirannee Deletedmom132 Yok kız daha düzene girmemiş adetin sanmam bebek olacagini olursa da hayirli olsun derik 💃
HcrSltn MayneymisAltintop ben tam dört haftalık hamileydim yerleşme kanaması olduğunda. Adet olmam gereken gündü. kanamam olmasi gerekirken lekelenme görünce yerleşme kanaması mi diye şüphelenip test yapmıştım hemen çıkmıştı testte 😊
DenizAlpinAnnesi Deletedmom132 benimki planliydi ama hatta regl oldum diye üzülmüstüm 😀 meger hamileymisim 🤣