Seda_Hira Minniemouse_4235 ya ilk adet kanaması normal oldu çok olmadı. Ama ikinci kez olan beni mahvetti pedi geçtim hasta bezi kullandım yetişmedi 🥺🥺🥺
Minniemouse_4235 Deletedmom132 kaza yaşadınız mı bizde o şekilde korunuyoruz bana o gün içine kaçtı hamile kalırsan şaşırma dedi 😓
MayneymisAltintop Deletedmom132 yerleşme kanaması 6. Hafta civarı oluyor canım. Eğer yerleşme kanaması olsaydı çıkardı testte. Benmde bebeğim 7 aylıkken aynı senn gibi bir durum yaşamıştım ve gebelik yoktu
HcrSltn MayneymisAltintop ben tam dört haftalık hamileydim yerleşme kanaması olduğunda. Adet olmam gereken gündü. kanamam olmasi gerekirken lekelenme görünce yerleşme kanaması mi diye şüphelenip test yapmıştım hemen çıkmıştı testte 😊