Mom166262 As_1 benim 4 saat beklettiğim bile olmuştu ama bişey olmadı 😅 sanırım saçın sağlık durumuna bağlı 🤔
ikikizceanasi Ben hep kendim boyarim bu konuda gözüm karadır iki ay once bakirdan sariya döndüm yipranma oluyo illaki ama yanmadi biraz bakimla toparlanır