Umuttt kuaförüm evde açmak çok riskli özellikle araka kısmı görmediğin için ön kısımlarla aynı tonda olup olmadığını ayırt edemezsin ama illa açmak istiyorsa 40 lık oksidanı saçının dibi hariç her yerine güzelce yedir boya gibi balkonda güneşte bekle 2 saat falan sonra diplerine sür bi 15 20 dk da biplerinde beklesin sonra yıka sap sarı olmuyor ama saçının bi kaç top açığı oluyor ve daha az hasar veriyor saça 👍